Day 15

20 mei 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hello!!

Vanmorgen wakker geworden (redelijk geslapen); ruub met zn hoofd aan het voeteneind en ik aan de andere kant, zodat het gewicht n soort van goed vetdeeld was en we recht lagen haha wat n grap..

Vandaag naar Alcatraz geweest, super gaaf! Boot rit ging goed :) Zo bizar om op alcatraz te zijn. Een audio tour gedaan. Een hele ervaring.

Daarna met de bus naar de Golden Gate Bridge geweest. Ook heel mooi om te zien! De brug was heel goed te bekijken en lag niet in de mist :)
Hierna met de bus naar The Painted Ladies geweest. De mooie gekleurde victoriaanse huises :)

Dit was onze laatste dag van the USA tour. Wat n avontuur! Veel gezien en gedaan :)
Woensdag om 11.00 uur smorgens gaat onze vlucht terug naar Nederland. Toch ook wel weer blij om naar huis te gaan. Kan ik eindelijk mn kleine Gio weer knuffelen ♡

Byebye ♡

1. Mary:
    21 mei 2014
    Hele goede reis naar huis.
    Erg genoten van de prachtige verhalen.
  2. Malissa:
    21 mei 2014
    Goeie reis terug! Wat een verhalen met een lach gelezen allemaal!
  3. Ria:
    21 mei 2014
    Leuk om te lezen Joyce en een reis om nooit te vergeten. Groetjes ook aan Ruben xxx
  4. Marcella en papa:
    21 mei 2014
    Goede reis terug welkom in een regenachtig nederland donderdag morgen x
  5. Eddy maris en Nina:
    23 mei 2014
    Welkom thuis. Bedankt voor jullie leuke en grappige verhalen. We hopen jullie snel te zien Xx van ons