Day 12

17 mei 2014 - Lompoc, California, Verenigde Staten

Well hello again!

Vanochtend vertrokken vanuit Ventura richting Santa Barbara.
Eenmaal daar aangekomen richting het strand gereden, auto geparkeerd en lkkr zonnen.
Komen we dat strand op, ruik ik me toch een vieze lucht! Gadver! Sorry voor mn Nederlands, maar wat n zeiklucht. Het was egt urine wat je rook haha. Waar het vandaan kwam mag Joost weten, maar dat het vies was, was cker.
We zijn maar een stukje verder gaan liggen haha :) de zon scheen heerlijk en we zijn weer lekker verkleurd.
Weet je wat we hebben gezien in de zee, vlak bij ons??? 2 dolfijnen, die zwommen gezellig samen even langs door de baai :) egt leuk! Hebben het gefilmd, maar is slecht te zien.
Er zwommen ook zeehonden en er vlogen pelikanen. Egt grappig!

Vanuit Santa Barbara verder gereden naar Lompoc. Het is hier een tikkeltje frisser kan ik jullie melden haha. Bij het zwembad vanmiddag was wel lekker, maar er stond een windje en dat maakte het fris.

Mooie kamer int hotel. Een koelkast die voor het hele voetbalteam gevuld kan worden haha jemig. Daar staan onze 4 flesjes drinken en 2 bakjes fruit dan moederziel alleen haha..

Straks lekker slapen.
Morgen rijden we naar Hearst Castle. Benieuwd hoe dat zal zijn. Kaartjes hebben we al besteld in Nederland. Kasteel ligt op n soort van heuvel, dus het moet n mooi uitzicht zijn.
Daarna door naar Monterey, waar we slapen. Hotel is al weer geboekt. Dat doen we de avond van te voren altijd met de tablet op booking.com. Heel handig en makkelijk :)

Tot morgen! Bye